sâmbătă, 1 ianuarie 2011

S-a mai dus un an........!!!!

                  Deci inca un an din vietile noastre plictisitoare s-a scurs...cand ceasul a batut ora 12 fix anul a trecut si m-a prins cu cu paharul de sampanie gol,sorbind din priviri sticla de sampanie a carei dop tocmai a sarit iar sampania nerabdatoare a tasnit in paharele care se asezau in linie pentru a fi umplate.
            Sperante,vise noi au nutrit mintea mea iar inima contribuia si ea accentuand dorinta de a se implini acestea cat ma repede.Daca in momentul acela cineva m-ar fi intrebat ceva m-as fi uitat lung la el si un zambet larg prostesc mi s-ar ivi pe fata raspunzand prin subinteles....beata de mireasma viselor aduse de anul nou si in acelasi timp sedusa de senzatiile tare oferite de Sange de taur,sticla care in momentul de fata se gasea goala undeva pe masa.
           Nu stiu daca e un semn bun sau nu modul in kre mi-am intampinat eu anul nou...dar in momentul acesta nu prea imi pasa!

  
                                                         Un an nou fericit,tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu